Suchergebnisse

3 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#130. Juni 2023

Need of Guidance and Counselling Framework for Improvement of Students' Learning Outcomes

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VIII, Heft II, S. 455-462

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#230. September 2019

Correlation of Students' Self-efficacy, Adaptability and Entrepreneurial Intention

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band IV, Heft III, S. 140-147

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. März 2019

Identifying the Role of Teachers in Developing Entrepreneurial Intention of Prospective Teachers

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band IV, Heft I, S. 195-204

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft